sobota 18. apríla 2015

Kovepsírp

Zdravííím!!
Veľmi sa ospravedlňujem za moju pasivitu na blogu, ale mal som veľa práce. Nie len na brigáde, ale aj s mojou maturitnou prácou. A moja maturitná práca je zrekonštruovanie motocyklu. Konečne sa mi ju po rokoch nečinnosti podarilo naštartovať. Akonále som ju nakopol vystrelil z nej kŕdeľ dymu a keďže nemala výfuk začala vrieskať na celý blok, tak strašne, že som nepočul ani samého seba.

 Ten rachot museli počuť aj hluché babky. Ale tento článok nie je o motorke. V piatok som bol na exkurzii do VW Slovakia a snažil som sa po ceste nafotiť čo najviac fotiek, no všetky boli hrozné! Naštastie moja milovaná priateľka mala pár fotiek v zálohe a rovno mi ich aj upravila. No nie je ona super? 






Zmrzlinka s V.



Príjemný víkend!

1 komentár:

  1. Já teda samozřejmě motorkám nerozumím, ale přeji jí brzké uzdravení ! :D
    P.s. Fotky určitě tak hrozný nebyly! :D

    OdpovedaťOdstrániť