sobota 2. mája 2015

Správna úprava



Zdravstvujte!
Užívate si predĺžený víkend? Ja tak priemerne, lebo ten šrot alias moja motorka zase nechce štartovať! Mrcha jedna! No ja do nej ešte kopnem až sa preberie. V dnešnom príspevku vám chcem ukázať tvorbu milovanej Veroniky, ako perfektne vie upravovať fotky mojej osoby. A obed, ktorý bol väčší ako jej hlava! Dúfam, že z toho budete taký očarený ako ja.




Všimnite si môj účes na štýl neučesanej babky.



Táto jedna fotka už nie je z Verinej tvorby, ale všimli ste si to zvlnené prostredie (po bokoch ramien chalana v hnedej mikine)? No tak prosím pekne to sú žiaci z našej školy, ktorí práve vo chvíli uzávierky boli v pozadí. A keďže našu triednu fotku robil "profesionálny fotograf" tak sa s tým pozadím aj pohral... asi v skicári..


A chloe potmehút!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára